EPISODES OF MY THOUGHTS


Nur Aleeza Amjah . 18 years old scientist
Currently a university student so maaf zahir batin awal awal aku cakap pasal blog aku sepi sangat
Interested ? Click on blue bird down here to follow me :)



Masayuizzati. Iffahizzah. Linana.

April 2010 May 2010 June 2010 July 2010 August 2010 September 2010 October 2010 November 2010 December 2010 January 2011 February 2011 March 2011 April 2011 May 2011 June 2011 July 2011 August 2011 September 2011 October 2011 June 2013

Layout is coded by Cia, Blog / Blogskins.
Inspirations from Bloodcast. Banner by The Fading Night
You Never find another me Friday, August 5, 2011 @ 3:29 PM
bila aku buat ni , otak aku serabut betul =.=

1 . Beberapa Minggu yg lalu , sekolah kau suruh aku buat 10 sebab kenapa aku gagal arab so aku pun bagilah . Aku ni pun ikut arahan juga lha :) but I put a bit extras , I mean 10 extras so equals to 20 reasons . Some of them are :
(a) Aura malas/tidur/syaitan tetiba datang
(b) Malas mau belajar bahasa Orang , padahal bahasa sendiri pun masih HANGKANG
(c) Hanya mampu buat ayat tahap budak budak sekolah dan form 1,2,3
(d) Cikgu brutal

2. Hampir pecah otak aku tiap kali berada dalam kelas Chemistry , jujur . Satu patah haram pun otak aku terus lebur dalam kepala aku . Jadi terkeluar semua lagu kanak kanak dari era 90-an . Believe me , Im gone nuts already .

3 . Hari isnin yang lalu kan first day puasa . So untuk buka puasa , Aku , Efa dan Hasan pergi ke Bilik 5 bintang aka kelas aku pasal sejukk , nikmat buka puasa lha kan :) Sedang menikmati ayam kan , ttb kena serbu oleh orang jantan batch aku . Mula suda organ dalaman aku keluarkan steam acid , berkepul suda dalam tudung =.= Panas suda lha kan . Tidak terturun pun nasi dan ayam aku di oesophagus .

SOME SAY THEY NEVER MET ANYONE LIKE ME :)
AKU HANYA INGIN BUAT SEJARAH .

Leave me a rose | 0 roses left.