EPISODES OF MY THOUGHTS


Nur Aleeza Amjah . 18 years old scientist
Currently a university student so maaf zahir batin awal awal aku cakap pasal blog aku sepi sangat
Interested ? Click on blue bird down here to follow me :)



Masayuizzati. Iffahizzah. Linana.

April 2010 May 2010 June 2010 July 2010 August 2010 September 2010 October 2010 November 2010 December 2010 January 2011 February 2011 March 2011 April 2011 May 2011 June 2011 July 2011 August 2011 September 2011 October 2011 June 2013

Layout is coded by Cia, Blog / Blogskins.
Inspirations from Bloodcast. Banner by The Fading Night
Never Done it Tuesday, May 31, 2011 @ 4:54 PM
Salam peeps :) Mau brapa hari lagi aku akan ke Indonesia untuk ber- cuti cuti Malaysia di sana . Excited ? Memanglha , mau pergi negara orang kan . Insyallah aku bawa ole ole untuk kamu kamu kamu , okey :) Time aku balik ke Tanah Air nanti aku akan terus masuk ke sekolah , means adakah aku ada masa untuk buat segalanya like update blog . SEMPAT ? Macam 70-30 chance aku tidak sempat buat benda tuu . Tradisionally , guru guru tercinta akan memberi homework setinggi Mt. Everest =.= (kalau kumpul) dan memang lumrah seorang pelajar yang rasional macam aku sendiri =.= buat muka (>.<) Arr , you get the point lha kan . So sini aku senaraikan kerja cuti terancang aku :

1. BM . Rumusan dan Karangan . (Rumusan MUNGKIN aku buat but karangan tuu , doakan saja lha aku ada ilham untuk buat benda tuu)

2. Sejarah . Nota . (HAHHAHHAHHAHHAHAHHAHHAHAHHAHAHHA ! Macam lha aku buat)

3. Physic . (Buku aku tertinggal di sekolah , so malam ahad tuu berabis aku aku copy&paste karya orang)

4. BI . Scrapbook . (Fuhh =.= )

5. Chemistry . (COPY&PASTE , bila lha kan aku mahu pandai ni =.=)

6. Addmaths . (Entah , aku lupa)

7. BA . (macam chemistry tadi)

8. PSI . (Nope , aku tidak buat)

9. PQS . (aku TER-buang kerja kerja tuu , aku tidak sengaja OKEY =.=)

Alhamdullilah , Maths & Bio tiada homework . THANK YOU SO MUCH SIR !




Leave me a rose | 0 roses left.