EPISODES OF MY THOUGHTS


Nur Aleeza Amjah . 18 years old scientist
Currently a university student so maaf zahir batin awal awal aku cakap pasal blog aku sepi sangat
Interested ? Click on blue bird down here to follow me :)



Masayuizzati. Iffahizzah. Linana.

April 2010 May 2010 June 2010 July 2010 August 2010 September 2010 October 2010 November 2010 December 2010 January 2011 February 2011 March 2011 April 2011 May 2011 June 2011 July 2011 August 2011 September 2011 October 2011 June 2013

Layout is coded by Cia, Blog / Blogskins.
Inspirations from Bloodcast. Banner by The Fading Night
Al-kisah Penderaan Monday, May 2, 2011 @ 10:00 AM
Pada satu petang pada hari Jumaat yang lalu , aku dengan berniat baik untuk kasih siap homework BI dan Maths ttb Shina masuk kacau . Mencari makanan bha dia , kebetulan pun aku buat clearance stock makanan so aku kasih makan saja lha dia .Dia naik atas katil aku , bercerita lha kami , ttb si Efa masuk bilik . Dia pun naik ke katil aku juga , so lebih kurang ada 3 orang atas katil aku di bunker atas . Si Shina berhijrah ke katil si Hasanah (bunker atas sebelah kiri katil aku) bercerita lha kami sampai boleh jadi gila . Mereka dera Hady aku , si Efa buat benda tidak senonoh sama dia . SEDIHNYA =.=

Aku memperkenalkan , Hady :) Dia tidur dengan aku setiap
malam tapi kadang kadang bila aku bangun
pagi dia sudah jatuh kebawa =.=

Si Efa buat dia menari : SJ- Sorry sorry , HyunAh- Change , etc .
Ada juga aku ajar si Efa , tarian mahal . Pinggang ke arah kiri ( 10 sen ) Pinggang ke kanan
(20 sen) Pinggang kebelakang (50 sen) Pinggang ke depan (RM1) a.k.a tarian MR.Bean lh ni .
Banyak lagi bah kejadian hari waktu tuu , tapi ole kerana sejak kebelakangan nih aku tidak minum banyak susu so daya ingatan aku tidak berapa stabil . Lupa lupa sikit .

Leave me a rose | 0 roses left.