EPISODES OF MY THOUGHTS


Nur Aleeza Amjah . 18 years old scientist
Currently a university student so maaf zahir batin awal awal aku cakap pasal blog aku sepi sangat
Interested ? Click on blue bird down here to follow me :)



Masayuizzati. Iffahizzah. Linana.

April 2010 May 2010 June 2010 July 2010 August 2010 September 2010 October 2010 November 2010 December 2010 January 2011 February 2011 March 2011 April 2011 May 2011 June 2011 July 2011 August 2011 September 2011 October 2011 June 2013

Layout is coded by Cia, Blog / Blogskins.
Inspirations from Bloodcast. Banner by The Fading Night
Sorry , Im Busy . Saturday, April 16, 2011 @ 6:43 PM
Salam girlfriends :)

Bertapa rindunya aku dengan laptop ku ini :D . Memang sah , lepas ini lupa sudah tu macam mana menulis dengan kertas&pen , uits Kejam juga =.=

Sekarang ini nak lepas geram skit ,
Ada satu lelaki ni yg aku gelarkan dia sebagai DASAR HAMBA ABDI .
Beliau ni memang sah mau cari dosa bh sama aku , aku pun tidak tahu lha apa masalah dia .
Mungkin masalah otak ? jiwa ? ataupun hormon lelaki ? aku pun tidak tahu =.=

Hari tuu , sementara tunggu waktu utk turun pegi makan kn . Aku sama c efa bercerita . Si dasar hamba tu satu kelas sama dia bh . Tidak sahih kan , dia gelar aku TIKUS . You know , , , rat , mouse . . Grr . Dahh sah , aku membara dalam hati dan memaki aku habis habisan . but kamu mesti faham kan , hati anak dara pun bole juga jadi lembut balik . Walaupun tidak selembut lemaknya =.= buzz buzz .

Hari Khamis punya malam , aku prep di kelas c efa hari tu , Saja pasal kawan sekelas aku tu pun ada KKQ . So kebetulannya , malam form 5 dan form 6 ada ceramah dari MSU . SADEHH gila aku , aku punya MNH tiada time tuu =.= Damn , siap pakai jubah you know (jadual aku sudah set , aku pakai jubah hitam+purple aku pada hari khamis) Time aku tiba di pintu belakang kelas dorang , dia sudah mula resah . Apa kejadian pun aku tidak tahun , ttba tension =.= . Secara kebetulan juga dia berhias diri dengan baju melayu berwarna purple . So, ttba kawan dia sindir dia kali . Tapi aku tidak mau perasan bh =.= so maybe its not me . Itu aku tidak peduli . Yang penting MNH pakai purple juga . Gila ow , 2 minggu aku catch up dengan apa dia pakai utk prep bh ini bukan sekadar minat , ini sudah stalker suda ni =.= But in a good way :)

Malam tuu pun , aku bergila sama si Efa di public phone .
Cubaan Pertama :
Kami pergi bawah , wow . banyak orang berbaris =.= tunggu punya tunggu malas . So , naik ke kelas balik .
Cubaan Kedua : Tengok , Okey the line is clear . Keluarkan dompet , kasih masuk 50sen bulat . Dail no. si Haz . Cakap SEEEEEEEEKEJAP , ttba orang ada spot kami =.= siap suluh suluh lagi . Adeh , semakin dekat gerakan orang tu . Chau kami , belari anak kami terus . Entah sampai paras mana aku angkat jubah aku utk berlari naik tangga . Samapi kelas , duduk , ampus =.= Memang aku tidak bole majukan negara dengan sukan . Sadiss .
Cubaan Ketiga : Tengok , okey the line is clear again . Call haz lagi , syiok syiok berdating sana kan . Ttba lembaga hitam form 6 keluar , so utk cover yg kami buat dosa sana tu . Aku panggil si Haz , mama aku . "Ehh , mak . Nanti hari sabtu ambik jam 1" Ketawa ketawa bh di Haz di line sebelah . So kami sambung saja lha calling kami sehingga satu beg duit syiling efa habis , entah dalam RM5 lebih gitu lha . Mohon maaf dipinta efa :) Time kami naik , kami ketawa sambil bercerita

Efa : Rutin hari selasa dan khamis kita lah ni
Aku : Haa , yeah :D
>>senyap<<
Efa : Ko tau ka malam ni malam apa ? Malam Jumaat .
Aku tengok efa , Efa pecut . Haa , aku tidak mau kalah so sekali pun aku pecut . Limpas kelas form 6 pun , sudah control macho depan dorang um well , dengan ampus pun diikuti lh =.=
Putera saja lagi tuu , muka dorang pun pelik tengok dua anak dara belas SMP ni :D
Tapi best lha . Efa , insyallah kita buat lagi arr :D So sediakan duit syiling lagi okey babe :)

Okey , sudah lha penat sudah aku buat post ni dari tadi petang lagi aku tangguh ni entry .

Sorry , Im Busy :)

Leave me a rose | 0 roses left.