EPISODES OF MY THOUGHTS


Nur Aleeza Amjah . 18 years old scientist
Currently a university student so maaf zahir batin awal awal aku cakap pasal blog aku sepi sangat
Interested ? Click on blue bird down here to follow me :)



Masayuizzati. Iffahizzah. Linana.

April 2010 May 2010 June 2010 July 2010 August 2010 September 2010 October 2010 November 2010 December 2010 January 2011 February 2011 March 2011 April 2011 May 2011 June 2011 July 2011 August 2011 September 2011 October 2011 June 2013

Layout is coded by Cia, Blog / Blogskins.
Inspirations from Bloodcast. Banner by The Fading Night
Its Late . Saturday, April 30, 2011 @ 4:00 PM
Salam bloggers :)

Setelah sekian lama aku tidak update betul tidak :) Haa , apa tidak aku baru balik tadi tengah hari bukan macam si efa =.= escape ikhtifal orang . Tadi , datang datang ja buka laptop on facebook baca blog orang tengok wayang then tidur then bangun lagi untuk update blog nih . Hari ini telah berlangsung Majlis Ikhtifal Anugerah Pelajar SMK Agama KK kali-19 . Tengok rakan seperjuangan ambik anugerah mereka , rindu pula saat MAPeC dulu kala . Memang perasaan rindu dan cemburu bermaharajalela seketika , uits ayat dramatis nih :) A+ BM Sumative ni , Insyallah . BANGGA Cikgu Ida :)

Begini lha kejadian aku tadi .

Aku tidur awal semalam , jam 10.30 pm begitu lha . Aku fikirkan keluar asrama pastu pergi dewan . Aku bangun jam 4 am , belum azan then aku tengok ahli bilik masih dalam alam mimpi so aku tidur balik . Terbangun pula jam 4.30 , ada azan sudah . Bangun terus berkawad ke tandas . Then berjalan lh aku ke surau , SOLAT JEMAAH , then bila jam sudah menunjukkan jam 5.26 am . Aku stop si Raimi yg nampak baru mau solat , aku tanya "Kita keluar asrama nanti jam 7 kan :)" Raimi : "Hah ? Kita keluar jam 6" Aku : "HAH ??!! Aku belum mandi nih !" Berlarian lha aku kalah kalah atlet track ni bh . Buka segala galanya , trus berlarian anak di tangga . Sempat jatuh nih bha di tangga nasib time tu tiada orang nampak klu tidak
MALU KITA KEE ! Seperti manusia biasa yg normal , aku suci kan badan aku dari daki daki di badan . Aku naik balik , pakai uniform sekolah them terus ke surau . Sarapan aku hanya biskut Lexus Choc , pemberian Shina dan air bunga kotak . Aku dan Afeefah jalan jalan di kawasan sekolah , sehingga kami singgah ke kelas aku 4B . Ada aircon ni bh :) Berkering lha aku depan aircon dekat tempat duduk aku , sehingga aku tertidur kejap . Bila kasih bangun , pergi terus ke dewan . Terserempak dgn MNHY , You smile I smile :) Kami masuk lha . Semasa ucapan Pengetua , aku separuh sedar sudah , time ucapan perasmi pula syahid aku sehinnga bangun ngam ngam time anugerah PMR 2010 . Semua classmate aku bha yang naik tuhh , yg aku tidak sangka pula si Dasar pun naik well , not that terkejut lh . Kira dia pro dalam Chemistry tidak silap . Then , keluar saja dari dewan . Mencari aku warung Pra-U2 , malang nya tiada . Jikalau aku boleh buat konklusi melalui sebuah equation "Tiada gerai + Tiada Pra-U2 = TIADA LEKOR"
Ohh TIDAK ! Menangis aku kejap T.T . Terserempak sama si Dianor dan adiknya,Nora . Kami pergi asrama , aku bagi grand tour sama Dinor ke bilik aku . Bila dia balik , aku sambung packing untuk pulang . Aku berniat untuk tidur kejap sementara menunggu kedatangan ibu ku ttp gagal .
Aku tidak dapat tidur =.= . Then , last last tiba juga ke rumah dengan selamat :)

Mohon maaf kepada pembaca , bukan semua aku letak
cerita yang terjadi tadi 100% .



Leave me a rose | 0 roses left.