EPISODES OF MY THOUGHTS


Nur Aleeza Amjah . 18 years old scientist
Currently a university student so maaf zahir batin awal awal aku cakap pasal blog aku sepi sangat
Interested ? Click on blue bird down here to follow me :)



Masayuizzati. Iffahizzah. Linana.

April 2010 May 2010 June 2010 July 2010 August 2010 September 2010 October 2010 November 2010 December 2010 January 2011 February 2011 March 2011 April 2011 May 2011 June 2011 July 2011 August 2011 September 2011 October 2011 June 2013

Layout is coded by Cia, Blog / Blogskins.
Inspirations from Bloodcast. Banner by The Fading Night
Not an Ending Part 1 Saturday, January 29, 2011 @ 9:48 AM
Salam whoops :)

Adakah anda tahu bahawa nya , aku ni sedang update blog di dalam kesempitan waktu ? ehh , betul ka BM aku ni . Lantakk nakk . Something aku mau bagitau kamu dulu :)

  1. H/w dah setinggi Mt. Everest sahaja dlm cuti CNY ni .
  2. Semalam aku ttba rindu ex boyfriend aku =.= rindu yg amat sangat *first love :D*
  3. Semalam aku telah buang masa selama 1 jam duduk dpn TV tgk RTM hanya utk tengok c Umar bh . Tpi kureng nya kan , dia tiada T.T
  4. Sudah 3 hari aku lamabat balik sekolah gara gara ambik acara dalam . . . . . keep guessing lah , pemalas .
  5. Sejak akhir akhir ni , aku tidak bersungguh sungguh buat kerja entah lha aku ni mau cakap no mood susah juga kan . Adakah perlu mood utk berjaya ?
  6. Aku betul betul gila sekarang tengok Futurama walaupun episod yg sama aku ulang ulang tengok .
  7. Sudah hampir sebulan aku download wayang The Mummy tu but sampai sekarang belum lagi habis habis download .
  8. Handphone aku kurang disentuh sudah . Why ? Malas aku sekarang mau SMS org , klu keadaan kritikal sangat aku call =.= setiap minggu kredit x habis tpi cepar exp lh .
  9. Aku gila dgn barang roxy ttb sejak aku beli beg pensel yg beasr tu . Arr , sekarang aaku mau beli pulah beg utk laptop kesayangan aku ni lagi *wink wink*
  10. Beli 5 pen hitam 5 pen biru 5 biji pemadam 2 liquid highlight botol besar =.= persediaan awal .
  11. Nanti lepas habis form 5 mana tau merantau kan aku mau beli DSLR Cannon pny :)
Setakat ini sajalah yg aku bole update =.= Sorry kpd followers ku yg suda lama aku tidak update blog busuk tu ni :)


I THINK ITS NOT TO LATE TO SAY
HAPPY NEW YEAR AND HAVE A PROPEREST
CHINESE NEW YEAR

*wink wink*

Leave me a rose | 0 roses left.