EPISODES OF MY THOUGHTS


Nur Aleeza Amjah . 18 years old scientist
Currently a university student so maaf zahir batin awal awal aku cakap pasal blog aku sepi sangat
Interested ? Click on blue bird down here to follow me :)



Masayuizzati. Iffahizzah. Linana.

April 2010 May 2010 June 2010 July 2010 August 2010 September 2010 October 2010 November 2010 December 2010 January 2011 February 2011 March 2011 April 2011 May 2011 June 2011 July 2011 August 2011 September 2011 October 2011 June 2013

Layout is coded by Cia, Blog / Blogskins.
Inspirations from Bloodcast. Banner by The Fading Night
Herstory puts History down under Saturday, January 8, 2011 @ 9:39 PM
Salam superheroes :)

Suda lama aku tidak update blog ni kan . Kamu rindu aku ? Memang lha tidak =.= sepa lah aku d mata kasar kamu kan . Okey , sebenarnya alasan aku tidak online fb dan update blog ni adalah kerana bapa ku , ambik laptop aku *sebenarnya ini laptop milik bapa aku tapi aku curi* pasal mau ber-IM dgn kakak aku di Mesir melalui skype . Yealah , bapa mana yg tidak rindu anak dorg kan . Topik lain , mama actually belikan aku an awesome bike :D ttp kan tdi aku sedang ridin' my bike di tengah jalan raya ttb pedal bike tuu tercabut =.= punya main geram aku . so terpaksa la aku jalan kaki ke rumah balik mcm 21meter dari tempat aku mula berjalan kaki . Topik lain , tadi aku dan mama jalan jalan pegi OB kan , aku jumpa this awesome Pumps in Nine West . It was so cool and sky high :D , at the same time mama offers me to accompany her to dinner in Sutera Harbor . OF Couse lah aku mau pegi *walaupun ruang di penuhi dgn doktor doktor* Mama ! Aku mau tuu PUMPS ! Topik lain , suda 5 hari aku telah mengalami hidup sebagai Form 4 . Memang pelik lah setakt ni pasal kan , ada bebrapa lagi subjek yg kami belum kena introduce mcm Che , Phy dan Arab . Aku ada ambik tution Addmaths bh , di sekolah kami kena ajar chapter 4 dulu then d tution pula , kena ajar chapter 1 but setakat ini Alhamdullilah aku bole bawa dan insyallah aku dapat A+ SPM 2012 nnt :) Memang jauh khayalan aku ni kan . Okey cukup panjang lha kan entry ini buat masa sekarang .

Muka yg cukup famous apabila cikgu mengemukakan soalan Addmaths yg kita belum faham dan cikgu tuu suruh kita jawab =.=

Leave me a rose | 0 roses left.