EPISODES OF MY THOUGHTS


Nur Aleeza Amjah . 18 years old scientist
Currently a university student so maaf zahir batin awal awal aku cakap pasal blog aku sepi sangat
Interested ? Click on blue bird down here to follow me :)



Masayuizzati. Iffahizzah. Linana.

April 2010 May 2010 June 2010 July 2010 August 2010 September 2010 October 2010 November 2010 December 2010 January 2011 February 2011 March 2011 April 2011 May 2011 June 2011 July 2011 August 2011 September 2011 October 2011 June 2013

Layout is coded by Cia, Blog / Blogskins.
Inspirations from Bloodcast. Banner by The Fading Night
Boyfriends issues Thursday, December 16, 2010 @ 9:02 PM
Salam girlfriends :)


Why I should have a boyfriend
  • bila aku jalan jalan dgn dia SAHAJA mcm di mall gitu , aku tidak kena urat . Senang cerita dia tidak kena goda :)
  • bila pegi makan dia belanja aku . Dia tidak mau girlfriend dia kasi keluar duit tapi dia tidak mau girlfriend dia x da duit :)
  • kalau aku boring dalam cinema , aku ble bawa dia cerita dan dia cool sampai tidak layan wayang tuu .
  • klu aku aku tny dia "ble aku peluk ko ?" dia cuma balas senyuman ja . Pastu aku jauh kan diri aku dri dia ttp dia mc cool :) Kenyang dgn perangai aku .
  • Mau pendiam sikit but still charming
Why I dont want a boyfriend
  • tidak suka kalau masuk kedai baju =.= oh no no
  • bising sangat .
  • kedekut tahap iblis . belanja masuk tandas pun kedekut .
  • gatal mau mengurat perempuan lain depan aku . Pantang lagi klu dia membalas goda an perempuan gatal =.=
  • pemarah . Bad temp , benda kecik mcm terpijak kasut dia pun suda kena marah mcm aku tembak PM ja
I know my reasons are a bit . . .
Haha , today I went out with my BestGirlFriend .
Dua wayang kami tengok , dua kali aku kena urat *kata Sue*

Fitting room di Padini . Selalu nya port kami di fitting room Parkson but today was different in a good way :)

Leave me a rose | 0 roses left.