EPISODES OF MY THOUGHTS


Nur Aleeza Amjah . 18 years old scientist
Currently a university student so maaf zahir batin awal awal aku cakap pasal blog aku sepi sangat
Interested ? Click on blue bird down here to follow me :)



Masayuizzati. Iffahizzah. Linana.

April 2010 May 2010 June 2010 July 2010 August 2010 September 2010 October 2010 November 2010 December 2010 January 2011 February 2011 March 2011 April 2011 May 2011 June 2011 July 2011 August 2011 September 2011 October 2011 June 2013

Layout is coded by Cia, Blog / Blogskins.
Inspirations from Bloodcast. Banner by The Fading Night
Believe dream for you and I Friday, December 24, 2010 @ 2:30 PM
Salam readers :)

Tengok blogger kawan ku sudah mereka post tentang kejadian semasa mengambil keputusan .
Yeah , mmg menakutkan .

Sepanjang malam aku tidak dpt tidur bukan gara gara berfikir pasal result tpi aku pun tidak tau lha . Mmg kacau utak betul , sehingga jam 6 baru aku dpt lelap mata . Jam 7 , mama aku call kasih bangun aku pasal sebelum aku pegi school , aku singgah ke rumah Sue . Jam 8 aku sampai sana ,
menegok Sue dalam keadaan paling sexy yg aku perna nampak dia . *seluar pendek baju t shirt rambut bertaburan* . Memang mengoda . =.=
Aku masuk dengan uniform tahun lalu *jgn risau , masi muat* .
Mama dia mau jalan mau tengok cucu beliau :D Yeah , caring I know .
Jadi tinggal lah aku sama Sue di sana .
Memandangkan aku sebagai tetamu , dgn baik hati nya dia masak kan aku breakfast
My favourite Nasi Putih dan telur dadar , sidedish sos cili :D

Yeah , I had fun with her waiting anxiously for her mom to drop us at school .

tiba di school , entah aku rasa positif . Happy go lucky as always :) .
Orang pertama aku nampak ialah Wanie sdg berpelukan dgn mama nya , menangis .
Mula suda aku nervous but still maintain chic . Nampak classmate ku , muka masi sama cuma ada nya berjerawat and more .
Aku berbaris utk ambik slip keputusan . . Tiba giliran aku , jeng jeng ~
Aku nampak C di bawah sekali then aku tgk atas nya

ALHAMDULILAH :)
Aku keluar line , pegi penjuru . Menangis *Hingus keluar* tpi pasal selama sebulan aku sakit okey =.= . Bila kawan mula ke tempat aku , aku ttba teriak mcm fan girl baru jumpa B2ST .

Aku rasa bersyukur sangat kepada Allah kerana telah berikan aku rezeki begitu baik buat diri ku ini . Not to mention , the MOST AWESOME BIRTHDAY GIFT I EVER HAD . Well that evening , mama aku terus call pejabat MARA utk kasi masuk aku kedalam MRSM Sabah . Fast isnt it ?

Im very humble to recieve such as that result :)
Alhamdulilah , I have make my parents proud of me .



Leave me a rose | 0 roses left.