EPISODES OF MY THOUGHTS


Nur Aleeza Amjah . 18 years old scientist
Currently a university student so maaf zahir batin awal awal aku cakap pasal blog aku sepi sangat
Interested ? Click on blue bird down here to follow me :)



Masayuizzati. Iffahizzah. Linana.

April 2010 May 2010 June 2010 July 2010 August 2010 September 2010 October 2010 November 2010 December 2010 January 2011 February 2011 March 2011 April 2011 May 2011 June 2011 July 2011 August 2011 September 2011 October 2011 June 2013

Layout is coded by Cia, Blog / Blogskins.
Inspirations from Bloodcast. Banner by The Fading Night
Gathering Rimup Monday, November 15, 2010 @ 2:09 PM
Align Center

Salam my dearest :)
hari ni di sekolah , kami buat
RIMUP .
maaf , aku x tw maksud sebenar singkatan di atas .
Raksasa Import Maggie Untuk Popaye
kembali kepada tajuk kita .

aku datang ke sekolah seawal jam 6AM
dan telah di sambut dgn riang ole rakan ku , Dianor .
Beliau berjalan kearah ku dgn senyuman sepanjang
Sg. Rajang .

Pada mulanya , kami berdua shj . Setelah mendiamkan diri selama 10 minit ,
maka tiba lh bdk bdk yg lain .
__________________________________________

Lepas keluar dri surau , kami pegi singgah
kat kelas kesayangan *kasih masuk kasut ke dalam kasut dgn baik*

Kami mw chaw bh time tuu , tpi aku aku ambik gambar
sayangs classmate :)

Kami ke Anjung utk ehh , entah sepa yg bawa kami tuu lupa ^^
Tetiba perut menbuat permintaan , =.= kacau betul ow .
Aku n Sue sehati sejiwa seperut , means kami lapar lh .
Kami dengan slamber aku berjalan ke arah kantin sekolah kuu ,
then , aku sekumpulan orang asing (bdk bdk dri SM Shan Tao)
sdg berbaris d depan sebaris meja .

Pelik >.< . Yg membuatkan aku pecut dri sna , aku nmpk Ms Wong .
Aku terhenti d depan tingkat form 5 yg telah d balut dgn newspaper .
Sambik menunjuk jari telunjuk aku ke ats aku ckp "Ayu , si Jay pny lagi mantap"
*mcm gitu lh ayat aku* . aku refer sma ABS bh :))

We go round and round the school
=.=
pathetic kan kami . Last last kami jumpa othe crew kami di Koper .
Oww , bertapa rindu nya aku apbila terkenang
dgn memory form 2 . semasa di Koper sempat
juga lha ber CM-ing . Terjumpa jg kawan lama :) ttp sebenarnya
aku x excited sgt , pasal malu >< .
Jumpa dlm keadaan pakai baju sekolah . __________________________________________________

DO YOU REALLY WANT TO KNOW ? WE JUST
  • Tolong kemaskan bilik jamuan aka kelas kami
  • CM-ing . walaupun x bnyk pilihan =.=
  • Berjalan jalan satu sekolah sambil CM hingga ke luar sekolah
___________________________________________

Kami ber-pittstop d Surau sebentar sebelum meneruskan
perayauan kami .

tetiba timbul pasal belog
.

menurut Prof . Sue , beliau mengatakan
sesiapa yg memiliki belog
kerana hidup mereka bosan

=.=

Kami sikit kami akan buat upacara pekebumian utk seekor di
dalam celah celah lantai kayu .
Alhamdullilah , semut itu masih hidup :)

______________________________________________


Acara penutup Majlis Rimup :

Aku n Sue tidak concentrate malah
ingin membuat parody 2PM - I'll be back :)

ini Teaser dia :

I'll be back ,
I'll be back from the hostel in a week ,
You'll be making my favourite food ,
In the Kitchen table .
There will be Onion n Bawang ~
______________________________________-

And last last , I did get a bit of satisfaction .
Umar . Faizul . Apik . and more .

Hee . Mata aku penat sudah hadap laptop
dalam bilik yg gelap ni T.T

Good Day :)
Salam Farewell :)

_________________________________

Pictures I taken , enjoy :D

*aku sedar aku tidak comel mcm you all *

*kumpulan Kompang dari SMKL . Ada Umar*

*entah , ap benda aku ambik ni , dorg main lastik lastik*

*Me n Haz sebagai Banduan . Sue selaku penjaga*

*Happy Go Lucky d awal awal pagi :)*




Leave me a rose | 0 roses left.