EPISODES OF MY THOUGHTS


Nur Aleeza Amjah . 18 years old scientist
Currently a university student so maaf zahir batin awal awal aku cakap pasal blog aku sepi sangat
Interested ? Click on blue bird down here to follow me :)



Masayuizzati. Iffahizzah. Linana.

April 2010 May 2010 June 2010 July 2010 August 2010 September 2010 October 2010 November 2010 December 2010 January 2011 February 2011 March 2011 April 2011 May 2011 June 2011 July 2011 August 2011 September 2011 October 2011 June 2013

Layout is coded by Cia, Blog / Blogskins.
Inspirations from Bloodcast. Banner by The Fading Night
Falling Hard Monday, November 22, 2010 @ 9:29 PM
Salam ladubugs :)

Malam ini bukan malam indah .
Kenapa ? pasal mama kerja malam .
Jadi tinggal lah aku seorg di rumah sehingga esok pagi .
Baik malam ini aku tidak payah tidur kan

kasih tambah degree tengok Laptop dan TV ja sepanjang malam :)
Yeah , itu dia aktiviti seorang penganggur yg berjaya .

_________________________________

Tadi Abang dan aku hantar Mama pegi tempat keja dia .
Tme otw pulang , aku suruh abg pegi singgah kejap untuk beli reload .
Cuaca di KK masa ini , tidak mengalak kan aku keluar ttp dengan
semangat dan keinginan aku paksa saja .

Sehingga abg stop depan kedai reload ni ,
kan aku sudah cakap hujan teramat lah lebat ,
Kaki jalan di banjiri dgn air hujan .

Aku berlari dgn sekuat hati ,
sehingga bole bole aku tolak Kaunter tuu
*di bawa kaunter tu ada roda , aku bukan Hulk*

Sudah lah org di sana tu Handsome :)
pastu bila aku maw masuk kereta lagi masalah .
Abg aku part kereta depan pondok sekuriti
aku ulang hujan teramat lah lebat

Aku berlari sekuat hati ,
sehingga bole bole aku tergelicir .
nasib Abg sudah ready buka kan pintu kereta
kalau tidak , sudah 4 biji panadol sda aku makan sekarang .



Leave me a rose | 0 roses left.