EPISODES OF MY THOUGHTS


Nur Aleeza Amjah . 18 years old scientist
Currently a university student so maaf zahir batin awal awal aku cakap pasal blog aku sepi sangat
Interested ? Click on blue bird down here to follow me :)



Masayuizzati. Iffahizzah. Linana.

April 2010 May 2010 June 2010 July 2010 August 2010 September 2010 October 2010 November 2010 December 2010 January 2011 February 2011 March 2011 April 2011 May 2011 June 2011 July 2011 August 2011 September 2011 October 2011 June 2013

Layout is coded by Cia, Blog / Blogskins.
Inspirations from Bloodcast. Banner by The Fading Night
Change of Heart Thursday, November 18, 2010 @ 10:18 PM
Salam peeps :) .

Aku tidak apa apa cerita untuk di cerita kan di tempat yg aku selalu ceritakan yg dipanggil BLOG , itu lah cerita nya :) .

Sajaa , sambil aku tunggu video WGM aku ini habis loading
*apsal malam ni lambat betul ar ? selalu nya , x sampai 3 minit aku tggu sda siap =.=*

sementara itu loading , aku pun update ja lh blog busuk ni .

well , tadi pagi aku bangun jam 12.3opm *jgn risau aku sempat solat subuh , pastu aku tidur balik*
pastu berus gigi dan cuci muka , pantang aku klu muka aku berminyak .
Tidak mandi pun , aku terus hadap laptop kepunyaan bapa aku .
First of all aku pasti akan buka Blogger then Youtube
baruu facebook yes , tiap kali buka internet sekurang kurang mesti ada 3 tab .

Boring tengok all above , aku main solitaire .
Yeah , aku mengaku dgn bangga nya aku suka main benda tuu .
SIOK BH :) . lantak lha klu ia menampak aku ni mcm loser
phurr ! aku mmg loser pun T.T

Bila boring sdh main solitaire , aku pun berhajat untuk mandi .
Tapi bila aku tengok jam 1.30 , aku belari anak ke tingkat bwh .
Ambik remote , tekan 6-1-2 . YEAH !
SPONGEBOB ! mesti tidak miss benda bodoh ni .
sehingga lha jam 2.30pm .

Aku pun berniat lagi maw mandi lagi untuk cubaan yg kedua .
Aku solat Zohor , pastu entah lh kaki aku bwa aku hadap ke laptop .
Jadi tertangguh lha niat baik aku untuk mandi .
Time tuu aku pun sedang untuk video aku untuk loading
so aku ambik kesempatan tuu , untuk mandi .
Akhirnya , rasa segar aku :) n bersih .

soo , dari petang hingga Maghrib aku hadap laptop ja lah .
Jam 7 gitu , baru aku cari makanan .
Terjumpa makanan lebihan OP kemarin
*jgn risau , belum bangas lagi kecuali kari lh busuk satu rumah =.=*

Lastly aku makan nasi putih dan udang masak butter .
Habis :) . Sue n kwn aku Ain panggil aku mama udang krn aku makan 17 ekor udang .
Hee . Rasa bangga sikit dgn gelaran aku dapat .

And baru saja , aku turun .
aku buat kopi utk aku .
Aku jumpa Hazelnut White Coffee di cupboard kitchen aku .
Sebenarnya , I AM NOT A COFFEE PERSON .
but aku saja maw test . memang aku rasa
mcm aku minum Hazelnut dgn sikit rasa kopi .
Maw ckp sedap , x juna . Maw ckp pahiy , x juga .
Ada rasa sikit manis , so I like :) .

And skrg aku sedang tunggu Video aku habis loading .
this is just to kill time .

Oya , do listen to Miley Cyrus - Who Owns my Heart . I like it *not love*
for the korean addicts , listen to 2AM - You wouldn't Answer My Calls .
iloveseulong



Leave me a rose | 0 roses left.