EPISODES OF MY THOUGHTS


Nur Aleeza Amjah . 18 years old scientist
Currently a university student so maaf zahir batin awal awal aku cakap pasal blog aku sepi sangat
Interested ? Click on blue bird down here to follow me :)



Masayuizzati. Iffahizzah. Linana.

April 2010 May 2010 June 2010 July 2010 August 2010 September 2010 October 2010 November 2010 December 2010 January 2011 February 2011 March 2011 April 2011 May 2011 June 2011 July 2011 August 2011 September 2011 October 2011 June 2013

Layout is coded by Cia, Blog / Blogskins.
Inspirations from Bloodcast. Banner by The Fading Night
Annoyed Friday, November 26, 2010 @ 1:40 PM
Salam friends :)
Lets Begin :
  • Aku ingin pastikan blog tu tiada lagu . Maaf jikalau terasa :) . Aku rasa Annoyed . Lebih lebih lagi kalau aku buka banyak blog pada masa yg sama . Kalau lagu sama dan kena main serentak xpa juga . Huu , aku terus kasih mute volume laptop ni . btw aku pun sendiri sudah delete lagu blog aku ni . Bising sangat , sakit kepala *What you mean to me - Sterling Knight *
  • Aku ingin pastikan blog tu kemas . Maaf jikalau terasa :) . Aku rasa mcm mw masuk ke blog tu pasti kasih kemas dia lha . Siap akan aku bawa penyapu dan mop sekali .
  • Chatbox blog itu senang di cari . Malar maw kasih tapuk tapuk cbox , mcm mn aku maw buktikan aku telah blogwalking arr ??
  • Bila aku baca entry . Aku malas maw baca baca pasal collection boyfriend/girlfriend . Aku malu , mentang mentang aku single . Tapi kadang kadang sweet juga baca at the same time annoyed and jealous . Kalau aku ada boyfriend pun , gila maw letak biography dia . Mana taw ada stalker dia maw rampas dari aku kan :) btw , Im not ready to love yet .
  • Jikalau aku follow orang , aku follow dgn ikhlas *blog dia GEMPAK :)* remember I BLOG TO EXPRESS NOT TO IMPRESS . Dulu ja aku gitu , skrg aku matang *buek
  • Benci kalau pop up ataupun warning sebelum masuk blog . kacau hidup ja tu .
Agak nya itu saja lah yang aku rasa annoyed betul
Maaf jikalau terasa . Ini hanya pandangan aku saja .
Im just another nobody :)

I cant imagine how much love I gave this teddy for all the years in what I've been through

Leave me a rose | 0 roses left.