EPISODES OF MY THOUGHTS


Nur Aleeza Amjah . 18 years old scientist
Currently a university student so maaf zahir batin awal awal aku cakap pasal blog aku sepi sangat
Interested ? Click on blue bird down here to follow me :)



Masayuizzati. Iffahizzah. Linana.

April 2010 May 2010 June 2010 July 2010 August 2010 September 2010 October 2010 November 2010 December 2010 January 2011 February 2011 March 2011 April 2011 May 2011 June 2011 July 2011 August 2011 September 2011 October 2011 June 2013

Layout is coded by Cia, Blog / Blogskins.
Inspirations from Bloodcast. Banner by The Fading Night
All This Time Tuesday, November 30, 2010 @ 11:47 AM
Salam readers :)
this is those things that I would / do during this school holiday .
*sorry for the Grammar , kena bagi freekick aku oleh Miss Wong nnt =.=*

  • Selama 240 hari aku pegi sekolah *tidak termasuk Sabtu n Ahad* . Aku bangun seawal jam 5 untuk bersedia ke sekolah . Selalu nya aku tidak ambik sarapan di rumah mahupun di sekolah kalau aku dtg awal walaupun kantin suda buka tapi aku ni jenis yang kalau yang ada feeling baru aku buat *aku taw bukan ciri ciri pelajar yg ada exam besar =.=* . So kalau dari segi sarapan ni , aku biasanya makan di kelas . Biasanya ada cikgu lha :) . Tapi untuk keselamatan aku , aku makan time beliau mau keluar lh .
  • Datang datang saja di kelas dengan muka beruk dalam keadaan mamai :) selalu nya time aku dtg c efaeza bercerita sma c haz and c wanie . Aku tgk c dianor duduk diam diam , haha GOOD GIRL . Aku pun just join dorg lh dengar cerita dorg n senyum sinis mcm org budu .
  • Selaku pelajar tingkatan 3 tahun ini :) SMKP telah menjalan aktiviti yg mulia iaitu membaca Mathurat pada setiap pagi hari Selasa - Khamis , Jumaat pula baca Yaasiin utk pelajar Muslim jaa . Non - Muslim baca buku :) Isnin Perhimpuan mingguan .
  • Selama 6 Jam setengah lah aku bersedia selama 24o hari kadang kadang bole aku berkurap di sekolah selama 8 jam ;( tpi ini hanya utk persediaan utk menghadapi PMR 5 Okt 2010 yg lalu itu . Sekarang hanya tunggu result . Entah kenapa aku tgk budak lepasan PMR ni bole relax skrg . Huhh ~ . Tidak ku faham =.=
  • Sampai rmh seorg diri klu bas sekolah kasih turun di depan rumah aku . Memang menakutkan walaupun sinaran Matahari membakar lemak aku sambil aku berdiri tercegat di sana . Aku cari makanan ni , mcm tikus kelaparan . Hancur daput , pastu mama aku ingatkan kan ada perompak yg mau rompak Maggie yg mama aku entah mn dia tapuk kecuali ada emergency . Kesian kan aku =.=
Begitu rutin aku :) tetapi all above ini sebelum PMR
Mari kita tengok kejadian aku selepas PMR

  • Tidur lambat sehingga tidak tidur langsung . Ini gara gara SYAITAN . Haaa =.=
  • Kalau sudah tidur lambat mesti bangun lambat kan :) *usually lh* . Paling awal jam 11 AM gitu lha kan . Teruk ? Yes . Anak Dara bh suda d katakan . Jadi kalau yg bukan dara bangun jam brapa lh agak nya ?
  • Makan apa apa yg ada . TELUR di campur dgn KICAP , kalau aku rajin masak nasi sajaa :)
  • Dua aktiviti ku : Tengok TV sampai tidur dan Online sampai mau berak
Lebih kurang begitu lah rutin harian aku selama 70 hari cuti sekolah . Yes , banyak goyang kaki .

aku cuba relax :)

Leave me a rose | 0 roses left.