EPISODES OF MY THOUGHTS


Nur Aleeza Amjah . 18 years old scientist
Currently a university student so maaf zahir batin awal awal aku cakap pasal blog aku sepi sangat
Interested ? Click on blue bird down here to follow me :)



Masayuizzati. Iffahizzah. Linana.

April 2010 May 2010 June 2010 July 2010 August 2010 September 2010 October 2010 November 2010 December 2010 January 2011 February 2011 March 2011 April 2011 May 2011 June 2011 July 2011 August 2011 September 2011 October 2011 June 2013

Layout is coded by Cia, Blog / Blogskins.
Inspirations from Bloodcast. Banner by The Fading Night
Try Walk in Heels Sunday, October 31, 2010 @ 7:14 PM
Salam .
Yeah sekarang mengikut jam laptop milik bapa ku ini telah
menunjukkan jam 7.15pm bahawasanya
telah masuk solat isyak .
Pegi kamu solat dlu bru baca entry ni .
untuk yang period tuu , teruskan bacaan anda :D .

_________________________________________

jam 12pm tadi , bapa ku menghantar aku ke
OneBorneo .
Serta memberi ku belanja .

Masuk masuk ja , nampak kepala
besar dua manusia ni
SUEHANEEZA + IFFAH

duduk kejap , bercerita bukan bukan .
Then masuk Watson ,
pergi ke area bedak .
si efa ni , telah mencuba pelbagai
bedak mahal (RM20 keatas sahaja)
begitu juga si Sue .

Tetiba si Pute join kami .
Then kami masuk pula kedai jiran nya
Guardian , aktiviti efa n sue pun berterusan .

____________________________

kami terus terokai OB's first floor .
Lalu terhenti dekat
gerai bernama Cotton Candy .
aku n Sue beli makanan utk alas perut .

_____________________________________

Sambil aku tunggu diva ni *Ayu .
Kami akhirnya jumpa
Amalina , Mirsya , Wanie , Haz n Farid*adik kecik haz* .
Kami bersalam n berpeluk dgn Amalina ,
while ada pakcik tgk gelagat kami .

Si Pute dorg , ingin memakan pizza secepat mungkin
tetapi dengan hati tidak rela terpaksa tggu
Ayu .

Bila akhirnya dia tiba n bersalaman dgn c Amalina ,
terus dorang lari pecut ke Pizza Hut !
well , not lari pecut but jalan cepat .
while kami jalan cepat , c Ain n Wani
Join the gang :D
yes , 12 org c Amalina perlu belanja .
__________________________________

mood aku tetiba x bagus n
suddenly aku menangis >.< aku pun x tw kenapa . when pizza came , kami pun start makan tetapi dimulakan dgn bacaan doa makan .
________________________________

lepas makan , kami pergi ke bowling alley .
ini adalah cadangan si Ain n friends . everyone play except Ayu .
maklum pemalas , CM ja dia tw . well , aku pun berCM jg :D
but not much yg somesome bg ku .
________________________________

Lepas tuu , aku n Ayu ditch dorg pergi butik fav aku MIYAKO .
aku beli rantai sna a cute white duck .
boros jap lha ~ then , out of the blue , Pute came .
dia ckp dia blik awal . dia suruh aku Kirim Salam sma Amalina .
then , go bye bye si Pute .
Aku n Ayu nmpk si Sue so aku pun jerit lh nama dia dri tingkat bawah dia .
Adui maa ~ PEKAK nya ~
______________________________

Aku n Ayu sampai di Secret Recipe . Kami share one drink bha .
Aku panggil c Memeng , c Sue tegur aku ttiba .
Dia ckp x baik panggil org gitu , alasan aku , "at least dia x pekak mcm ko"
Minta c Memeng , letak 2 straw .
Sue cakap mcm setan ni . then bila mw blik suda , ttba ada satu jantan ni .
Muka dia cute (ble tahan lh psl dia tinggi) tpi rupa rupanya dia cousin c Wanie pula .
Aduiii ~ aku tarik balik psl dia cute tuu .

Family aku pun time tuu , ada d OB bh
so aku minta c Sue hantar aku .
Bila sampai destinasi aku , blah lh dia .

____________________

class active bloggers

Nur Aleeza Amjah

6 cheesy pizza , Amal belanja .



*sorry aku x sempat bergambar dgn amal meow meow*


Leave me a rose | 0 roses left.