EPISODES OF MY THOUGHTS


Nur Aleeza Amjah . 18 years old scientist
Currently a university student so maaf zahir batin awal awal aku cakap pasal blog aku sepi sangat
Interested ? Click on blue bird down here to follow me :)



Masayuizzati. Iffahizzah. Linana.

April 2010 May 2010 June 2010 July 2010 August 2010 September 2010 October 2010 November 2010 December 2010 January 2011 February 2011 March 2011 April 2011 May 2011 June 2011 July 2011 August 2011 September 2011 October 2011 June 2013

Layout is coded by Cia, Blog / Blogskins.
Inspirations from Bloodcast. Banner by The Fading Night
kick off this shit Monday, October 4, 2010 @ 3:25 PM

saya selaku calon PMR tahun 2010 yang bernama NUR ALEEZA AMJAH
aku menduduki Peperiksaan Menengah Rendah (PMR) pada esok hari iaitu pada
5 OKTOBER 2010 .

__________________________________________

ok . entah brapa kali suda aku repeat benda sama ni ehh .

hari ini telah dimulakan dengan aksi yg boleh merosakkan reputasi aku atau memalukan dri aku sndri di sekolah iaitu pda awal pagi yg nyaman & hening
aku telah jerit memanggil si mirsya kira kira 5 meter lha .
alasan : aku tdak tw mna anjung sekolah aku .
i know aku baru sekolah di sana selama 34 bulan .

_______________________________________

seperti hari hari yg biasa
kami akn bca mathurat/yaassin

slepas selesai sagala bacaan itu
terjadi pula majlis keberkatan dri guru trcinta .
plus kena give away zakat (kpd yg tertentu shj) dan segala keperluan utk mghadapi exam PMR tuu nnt dari pensel kayu hingga buka nota kecik plus di bagi jg
makanan free , no no buat nasi kerabu but
KISMIS , but not just any KISMIS . its KISMIS PINTAR
hahaha . cute yg damit damit lgi ehh .

_________________________________

kena suruh susun meja kan soo .
masuk masuk kelas 5 Zamrud
trus mencari meja yg ideal
iaitu : stabil & cantek .

attack lha ~

do that do this
done .
________________________

org siok siok baru beli pisang goreng yg panas lagi membara
di tegur ole c Agnes yg
Miss Wong pnggil . aduii !

letak dalam poket menmpkn pntat nmpk besar .

__________________________

akhirnya bila jejak kaki ke atas tar jalan raya milik stadium likas terus cari tmpt lepak .
tpi as usual ada sebuah kumbang besar mncuri tmpt port kami adeeii .

____________________________________________

sorry for my bad bm-ish .
wish me luck .
9A's

salam


Leave me a rose | 0 roses left.