EPISODES OF MY THOUGHTS


Nur Aleeza Amjah . 18 years old scientist
Currently a university student so maaf zahir batin awal awal aku cakap pasal blog aku sepi sangat
Interested ? Click on blue bird down here to follow me :)



Masayuizzati. Iffahizzah. Linana.

April 2010 May 2010 June 2010 July 2010 August 2010 September 2010 October 2010 November 2010 December 2010 January 2011 February 2011 March 2011 April 2011 May 2011 June 2011 July 2011 August 2011 September 2011 October 2011 June 2013

Layout is coded by Cia, Blog / Blogskins.
Inspirations from Bloodcast. Banner by The Fading Night
Great Gay Day Tuesday, September 7, 2010 @ 5:35 AM

sebelum aku balik kg
*aku simpati for those yg x dpt blik ke kg halaman dia contohnya c gayoong ni*
haha . oke oke

Suehaneez , Wani and me went Raya Shopping haha di OneBorneo
Al-maklumlah time tuu ada bajet bh , soo apa lagi ? well you know girls kan .

first thing pegi shoehunting di P&co.
looking for the perfect heels for this festive seoson plus time tu ada SALE

Di sana lha , si Sue keluarkan aura kefeniminan dia . "first time ka Sue ?"
Oleh kerana kebosanan mengunggu , aku and wani ditch dia and kakak dia di sana .

jalan jalan pun xda guna juga , sakit kaki kami .
soo kami dtg balikke kedai Padini tuu , dorg masih di section baju or kasut , entah aku lupa yg penting tudung aku rosak and ke fitting room .

aku ada juga try try baju , oleh krn malas mw buka tudung*takut rosak*
baju tuu last last x muat "cakap sja bh ko tuu yg ada masalah bukan baju tuu"
point dia : aku ni terlalu cute , sampai x muat baju tuu

mmg frust sudah kan , tanpa rela aku mmprbaiki tudung aku ni , huh siap ber-eyeliner lagi .
bila aku keluar dri fitting room tuu , mmg sah Dorang semua tuu kasi tingggal aku .
dengan muka mekong keluar dari kedai tuu , aku x pakai specticals bha time tuu soo
berabis aku mncari dorg .

bila aku dapt sudah dorg . Sue ckp kaka dia jalan sdh
soo just me sue and wani .

Mission seterusnya mencari tudung si Sue aku lupa brapa buah kedai kami masuk , termasuk lah kamdar . Si Sue mmperoleh 5-6 tudung kot
Wani pula , 3 tudung mayB
and me 1 saja , warna merah terang bederang
boleh kasih rabun org and menaikan degree org rabun tuu lagi .

singgah surau , solat asar jap .
my Sister msg aku , suruh beli cup cup kecil utk kuih tuu , memndangkan bajet aku mgizinkan
kami pergi Giant , berpeluh ketiak sampai boleh sesat , BESAR ow .
setelah berusaha mencari , Sue & Wani telah berjaya jumpa benda tersebut .
Bole di katakan mahal jg lha , satu paket kcil RM2.59 ? mcm ituu lha brand Giant lagi .

as you know "no plastic bags on Monday"
nasib saja cashier dia tuu baik , dia bagi lha plastic beg kecik kena juga lha bayar 20 sen .

jalan jalan
singgah Focus Point kejap

lets play a guess game !

  • guess what I bought ?
  • guess how much I pay ?
  • guess how long I learn from the "pekerja" ?
  • guess who ditch me , gara gara time tuu mw dekat buka puasa ??!!
oke , soo you get the point kan ?

oke oke , lepas semua tuu , aku pergi mencari Secret Recipe .
hampir aku sesat pasal aku bukan nya arif sgt psal selok belok OB walaupun
mall yang aku selalu pegi tuu di sana .

dengan selamat nya , aku arrive .
atas meja sudah terhidang
air sirap & brapa biji kurma .

kami buka puasa sana .
haha . belanja mcm org bnyk duit kunun .
bila kami di surau lepas solat maghrib lha
si Sue keluarkan hp dia
sibuk mencari resit2 yg dia tlh blnja selama 7 jam di sana .
total dia pun bukan suprise kan kami .
kalau boleh lha kn , mw juga bawa pensil , notebook and calculator .

last stop sebelum kami ke kenderaan masing masing kami ke watson
mencari pencuci muka .

aku jmp balik dgn abg watson aku tpi entah lah mungkin di Lupa sudh kali .
*bherr , mcm lha pernah ada ap2 setakat minat dari jauh ja bha*

In conclusion ,

Aku blanja :

  • tudung *kamdar*
  • gelas *toys R us*
  • cup kuih *giant*
  • makan *SR*
___________________________________

pictures :

heels sue , aku try try warna hitam tuu



having fun d Toys R us
*aku tw aku gemuk*



ini lah zaman remaja skrg

kami jumpa cikgu Abrin and family

during berbuka .

Sue : ko mw lagi ka tuu ?? :D
Wani : ehh , bukan ko sdah curi satey aku ?

pertengkaran suami isteri
Merbahaya .


Leave me a rose | 0 roses left.