EPISODES OF MY THOUGHTS


Nur Aleeza Amjah . 18 years old scientist
Currently a university student so maaf zahir batin awal awal aku cakap pasal blog aku sepi sangat
Interested ? Click on blue bird down here to follow me :)



Masayuizzati. Iffahizzah. Linana.

April 2010 May 2010 June 2010 July 2010 August 2010 September 2010 October 2010 November 2010 December 2010 January 2011 February 2011 March 2011 April 2011 May 2011 June 2011 July 2011 August 2011 September 2011 October 2011 June 2013

Layout is coded by Cia, Blog / Blogskins.
Inspirations from Bloodcast. Banner by The Fading Night
HECKTIC Thursday, August 5, 2010 @ 3:39 PM

maaf sekalian semua .
this week my school are TORCHING all form tree students
yes , including yours truly here :D

enough !

MONDAY :
paper BM + SEJ . excel ok . last week , all my friends SHOCK that I had prepared notes .
dunno . dorang fikir aku sudah cukup pandai bha (kunun saja , bangga diri)
aku pun manusia biasa bha cuma otak ni x mw bekerjasama , aku pandai cuma aku ni kadang kadang KEDEKUT ILMU sampai x mw share share jawapan dengan kertas soalan . itu lha sebab markah2 ku ni boleh mmbuat kan aku pun kecut perut . haha . ow yea plus aku puasa time tuu .

TUESDAY :
BI + AI . sememangnya aku ADA baca . last minute prepare dalam kelas sempat brckp kosong , & aku and putery sudah lebih kenal c mr. utterson . BUDUH ehh .
and apabila tiba masanya alhamdullilah , bole jawab . entah lha klu betul atw salah .

WEDNESDAY :
MATHS + GEO . maths . . . no no no tak tak tak la la la ~
buat pertama kali nya aku akan mengaku .
"KERTAS SATU MATEMATIK SANGAT TERAMAT LHA SUSAH"
masa pun x cukup kan bgus dri 1jam 45minit ke 2jam alang alang bha kan .
huh ! geo pula . ble lagi otak aku input soalan soalan yang ditanya . fikir logik .

THURSDAY :
KH + BAK .
kemahiran hidup tidak payah lha di ceritakn di sini . buang tenaga jejari kite jee ~
ARAB . best juga klu diajar kepada kita . tapi apabila tiba waktu exam .
huhh! hilang segala nya . yang senang2 tidak lha . dan aku teramat lha meminat haiwan .
soo . memandang kan tahun ini format arab baru (tukar setiap lima tahun)
ada soalan D . menyuruh kita membuat karangan lebih 40 p.p .


ni karangan aku . ni just translate kepada melayu yee .

" nama saya nuraleezaamjah . membuat lawatan ke zoo . kami pergi ke zoo hari sabtu . zoo besar . banyak org ke zoo . aku suka haiwan . haiwan di zoo cantik . seorg lelaki sedang duduk d atas kerusi . haiwan sihat krn makan bnyak ."

thats all . hee .
and aku sepatutnya balik rumah jam 12.30 tgh hari ttp bas aku ambik aku jam 2 ptg .



Leave me a rose | 0 roses left.