EPISODES OF MY THOUGHTS


Nur Aleeza Amjah . 18 years old scientist
Currently a university student so maaf zahir batin awal awal aku cakap pasal blog aku sepi sangat
Interested ? Click on blue bird down here to follow me :)



Masayuizzati. Iffahizzah. Linana.

April 2010 May 2010 June 2010 July 2010 August 2010 September 2010 October 2010 November 2010 December 2010 January 2011 February 2011 March 2011 April 2011 May 2011 June 2011 July 2011 August 2011 September 2011 October 2011 June 2013

Layout is coded by Cia, Blog / Blogskins.
Inspirations from Bloodcast. Banner by The Fading Night
aku sanggup tahan Saturday, August 28, 2010 @ 8:56 PM

Assalamialaikum !

maaf ya sekalian pembaca

sepatutnya aku post entry ni Khamis lalu bha tpi tak kesampaian .

kamu faham kan maksud penat ?

cuba kamu tekan "penat" tuu klu kamu x faham ok ? :P

ok , aku mahu sambung berSTORYTELLING

aku bertolak dari rumah jam 5.05 pm
aku takut klu aku sampai di sekolah awal sgt
so , aku suruh abg aku antar jak kat rumah c Ainsofia :]
c Sue pemalas tuu x jadi ikut krn ada faktor2 tertentu .
aku ikut Ain bersamaan ayahnya ke sekolah .

lebih kurang 30 minutes lagi mahu berbuka puasa

calon calon PMR 2010 kelas 3Berlian (YB43B)

  • bercerita
  • tengok baju kurung org
  • baca novel
  • check hp
  • ambik gambar (first time bersungkai dgn BESTFRIENDs)
and so on nya ~

setiap orang ada tapau dorg sendiri

dalam tapau tu ada

  • kerabu REMIX
  • sayur (entah yg penting ada timun + lobak merah)
  • ayam masak *lupa* tpi sedap :D
*we all share laughter*

tiba lah waktu bersolat jemaah

  • solat maghrib berjemaah dulu
  • baca yassin , kena bagi air mineral (yg menyakitkan jiwa and aku tak boleh baca dgn khusyuk , ada seekor lalat hinggap di mulut botol aku pastu dia masuk ke dalam tpi x sampai lha kena air minuman aku tuu tpi aku nmpk mcm dia kasih bersihkan diri dia *aku pecaya ini salah satu ujian Allah swt kpd aku . pengajaran : kita mesti khusyuk dalam kelakuan sesuatu ibadah , hanya ingat Allah*)
  • wow pjg aku berceloter .
  • solat isyak berjemaah
  • solat terawih 8 rakaat
  • solat witir 2 rakaat
  • solat witir 1 rakaat
  • CRAMP KAKI ! SAMPAI SEKARANG PUN MADIH DAPAT RASAKAN *ttp tahan*
  • tazkirah *best ! lawak ! tidak rugi pergi !*
semua tuu habis balik lha . aku pun ikut Ain + bapa nya
sambil berjalan di atas jambatan SMKPL tuu
aku sempat mgambil pic c gayoong yg
sedang memandang jauh di dalam kegelapan malam jumaat itu (9.30 pm)
tuu di khusyuk fikir pasal killerjo dia tuu

*jgn lupa check yea just tekan"killerjo" yg berwarna merah atas ni*

salam . sekian .

some of the picture taken that nite .
enjoy .

rakan sepejuangan *kesian ni ramai org ddk di satu meja tpi ke hidag dua pinggan jak*

penceramah lawak ni . best *masuk telinga kiri takan keluar telinga kanan*


pic gayoong*pandai pandai lh ko edit sndri arr*

Leave me a rose | 0 roses left.